Retouren & terugbetaling

Wij gaan voor 100% tevreden klanten. Wanneer je toch de bestelling wilt retourneren dan kan dat. Dit geldt alleen voor de standaard aangeboden artikelen. Je hebt hiervoor 14 dagen de tijd na ontvangst van de bestelling. Wanneer je iets wilt retouren, zouden wij het fijn vinden dat je ons hier van te voren op de hoogte brengt d.m.v. een mailtje. Hierin kun je het ordernummer vermelden en de eventuele reden. Dit zorgt voor een snellere afhandeling van de terugbetaling. Daarnaast ben je zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Verpak het artikel goed, het gaat om breekbaar producten. Wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat inclusief labels & verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items zullen helaas geweigerd worden. De verzendkosten van de retourzending zijn wel voor eigen rekening. Het verschuldigde orderbedrag (minus de verzendkosten) wordt dan binnen 14 dagen na het ontvangen van de retourzending teruggestort op je rekening.

Kijk voor verdere voorwaarden over het retourneren bij de algemene voorwaarden.

Heeft u een gepersonaliseerd artikel besteld dan is het niet mogelijk om te retourneren.

Tip voor het retourneren van artikelen:

  1. Verwijder het oude adresetiket.  
  2. Maak een retourlabel aan bij een postbedrijf. Zorg ervoor dat wij kunnen zien wie de afzender van het pakket is.
  3. Plak ons retouradres op het pakket. 
  4. Lever je pakket in bij het postorderbedrijf. 

Retouradres:
Shiloh
Roeterskamp 49
7772 MC Hardenberg